Reklama a inzerce

Na webovém portále www.014.cz je možné s Provozovatelem tohoto portálu navázat reklamní nebo inzertní spolupráci. Taková reklama vaší firmy nebo produktů může mít rozličnou podobu. 

Proč mít reklamu na internetovém magazínu? 

Obecně jsou výhody reklamních sdělení na online magazínu děleny podle cílů inzerenta a také použitých formátech. V dnešní době se již brandové a výkonnostní kampaně výrazně spojují a je důležité tvořit reklamní obsah s cílem zaujmout, budovat značku a samozřejmě získat zákazníky, klienty nebo relevantní návštěvnost. V zásadě se však dá dělit hlavní přínos reklamy na internetovém médiu do tří skupin. Velkou výhodou je, že jsou všechny provázané. Rozhodující poté je, jak bude vypadat obsah a co budete měřit a očekávat od konkrétní marketingové kampaně.

  • Brand (budování značky, připomínání vašeho jména, značky, PR) k tomuto účelu dobře slouží PR články, které mají obsahově přidanou hodnotu. Mohou to být také doplňkové služby, návštěvníkům portálu, například odborné poradenství, soutěže, nebo jiné „neprodejní“ kampaně. Může to být také banner s obsahem, který spíše než na prodej klade důraz na PR sdělení, pozicování vaší firmy vůči svým zákazníkům. Jak lze počítat výsledky takových kampaní? Jednak to může být návštěvnost, ale spíše je zde s tvrdými daty problém. Je tedy možné po nějaké době udělat průzkum vnímání značky. Existují nástroje, které hledají zmínky o vaší firmy na internetu. Dále to mohou být zákazníci, kteří přijdou na váš web přímým zadáním URL. Budování značky je důležitá součást online marketingu. Výhodou je, že je možné jej více propojit s výkonnostním marketingem.
  • SEO (optimalizace pro vyhledávače) Ať už formou PR článku nebo odkazem některém weby, který posílá vyhledávací roboty zpět na váš web, získáváte plusové body o vyhledávačů  a tím se můžete začít zobrazovat ve výsledcích vyhledávačů na vyšších pozicích. Jedná se o tzn. OFF-PAGE faktory. Tedy faktory, které jsou mimo vaší konkrétní stránku. Samozřejmě jeden odkaz nezmůže nic. Důležité je také mít optimalizované ON-PAGE faktory na vašem webu a další přirozené zpětné odkazy. Znovu je výhodou, že tímto způsobem je budován brand a zároveň je znatelná i skutečná proklikovost z takových odkazů. Čím kvalitnější je web, který na vás odkazuje, tím lépe. V zásadě je lepší méně, ale kvalitních odkazů, než stovky nekvalitních. Zároveň je nejlepší děláte-li i takové odkazy/ články pro lidi a ne pro vyhledávače.
  • Výkon – konverze je hlavním cílem podnikání. Konverzních cílů však může více, například získání kontaktu, stáhnutí e-booku, zvýšení návštěvnosti, nebo samozřejmě objednávka a prodej. Pro výkonnostní marketing na webovém magazínu nejlépe slouží reklamní banner na dobré pozici, který je v rubrice, která je tématicky blízká nabízeným službám či produktům inzerenta. Měření je zde nejsnadnější, lze počítat za určité období kolik konverzí bylo uskutečněno. Znovu je zde lepší kombinovat výkon s faktory SEO a brandu.

Na webovém magazínu 014.cz je možné nakoupit různé reklamní formáty, a nebo vytvořit dlouhodobou kampaň šitou na míru, pro vaše konkrétní potřeby. Pokud si nejste jisti, který formát použít, kolik a kde investovat, rádi Vám toto řešení zdarma navrhneme. 

Statistiky 

Internetový portál 014.cz je zaměřený na čtenáře, muže i ženy, kteří jsou zaměstnaní a většinou pracují na ranní směny. Mají středně vysoké příjmy a je jim mezi 25 a 55 lety. Obsah je tvořen tak aby byl optimistický, kvalitní a zajímavý. Portál obsahuje různé rubriky, které mohou tématicky nebo oborově navazovat na činnosti vaší společnosti. Aktuálně jej navštíví přes tisíc reálných uživatelů a počet čtenářů průběžně roste. Návštěvnost je měřena prostřednictvím Google analytics. 

Co je možné objednat? 

Reklamní banner v postranním pravém panelu ve formátu 250 x 250 px (celý web) max. 5 umístěných bannerů ve svislé posloupnosti.
Cena za měsíc je 350 Kč
Další formát 728 x 90 px hned vedle loga 014. Nejviditelnější pozice. (celý web)
Cena za měsíc je 400 Kč
Další formát 728 x 90 px na titulní stránce uprostřed. Nad výpisem nových článků – mix. (pouze titulní strana)
Cena 350 Kč za měsíc. 
Minimální doba pronájmu reklamní plochy je 1 měsíc. 

PR článek publikovaný na portále trvale, může obsahovat až 3 zpětné URL odkazy, fotografie. PR článek bude minimálně 2 týdny na titulní straně portálu, poté bude i nadále umístěn do relevantní Rubriky. Délka článku by měla být mezi 1 až 2 NS textu. Možné je si objednat i jeho napsání. PR článek bude označen tagem PR. Článek bude rozeslán i všem odběratelům na e-mail a sdílen na sociálních sítích.
Cena za PR článek je 500 Kč s napsáním pak 750 Kč

URL zpětný odkaz do již publikovaného článku. Natrvalo umístěný. Zde je výhoda jednoduchost, rychlost a cena. Nemusíte psát nový článek, starší články již mají lepší autoritu u vyhledávačů a vy toho pouze využijete. Zde je cílem posílení SEO.
300 Kč/jednorázově 

Článek formou rozhovoru. Takový článek nebude označený jako komerční, může obsahovat jeden zpětný URL odkaz. Výhodou je budování značky a větší čtenost. Otázky ve spolupráci s redaktorem 014.cz.
800 Kč 

Video. V příspěvku může být umístěno i krátké video.
500 Kč 

Řešení na míru. Tedy využití postupně různých vhodných formátů, v časové návaznosti tak aby se využil maximální potenciál portálu pro vaší společnost. 

Kontakt

Michal Husák
606 214 137
info@impressmedia.cz