Dát o sobě vědět, že existujete, a že nabízíte užitečné výrobky či služby mnoha lidem, je možné mnoha způsoby. Propagace dnes probíhá v masmédiích i na Internetu a lze ji také uskutečnit skrze reklamní předměty. Kupříkladu majitel obchodu zdravé výživy se rozhodne rozšiřovat obzor o zdravém stravování mezi lidmi i tak, že jim nabízí k prodeji nebo v některých případech formou daru barevná trička s potiskem, kam uvede různé zajímavé recepty pro alternativní stravování. Nosit pak takové tričko může znamenat i to, že tím oslovíte náhodné kolemjdoucí na ulici nebo v supermarketu, lidé si na tričku přečtou zajímavý text a může jim to zvýšit povědomí o tom, že například existuje vhodnější alternativa rafinovaného cukru, mnohem zdravější a výživnější.
Tímto způsobem lze cíleně působit i na lidi na dovolené. Představte si, že jste se právě rozhodli vypravit na vodácké putování po Vltavě, kde začátkem července bývají stovky, možná tisíce vodáků v přeplněných kempech. Jestliže takové množství lidí „překousnete“, můžete na ně působit právě skrze nápis na tričku. A někdy stačí docela málo, například stručně popsat recept na skvělý rybízový nebo švestkový koláč z celozrnné mouky bez cukru a pak se může stát, že vás někdo zastaví, osloví a požádá o chvíli strpení, aby si takový nápad mohl zaznamenat.
Mnoho lidí se dnes zajímá o zdravou výživu, ovšem propagovat na reklamních tričkách promodarky.cz nemusíte jen zdravý životní styl, klidně to zkuste i se stavební firmou, která provádí rekonstrukce bytových jader, na tričku může být fotka některé vaší realizace a někoho to může zajímat i na dovolené – zalíbí se mu váš projekt a třeba vás osloví, zeptá se, zda jste to vy, co nabízíte tyto práce, domluvíte se na předběžném termínu pracovní akce a můžete se i spřátelit jako vodáci v kempu, kteří společně splouvají vltavské jezy a navštěvují místní hospůdky.